Tuche Canlarım iyi akşamlar . Ben yeni hamile olduğumu ogrendım fakat normal de de bıraz kilolu bır kadınım göbeğim de hafıf yırtılmalar olusmustu şimdiden krem kullanmam zarrlı olurmu ya da kullanmalımıym daha 5 hafta 1 günlük gebeyım
baby3_ Tuche vücut yapın elverişliyse ne kullansan da çatlak oluyor dedi doktorum 😞 benim de yanlarımda var biooil kullandım
Daniay Tuche Şimdiden kullanabilirsin bence zararı olmayacaktır bebek yağı da kullanmanı öneririm ben Lierac çatlak önleyici jel aldım beraberinde bebek yağını da sürüyorum nemli kalması için bende erken başlamıştım bu da bir bakım sonuçta ☺️
Turti Valla bende arıyorum çatlağım yok ama doktorum kullanmaya başla dedi bana önerisi bio oil di kullananlar varmı acaba ?☺️
mervg1 Turti ben biooil kullanıyorum gerginlik hissini ve kaşıntıyı alıyor çok memnunum ama bol su ile desteklemek şart