Ozlem35- canım bende 28 yaşındayım asla hap kullanamam parolu 4 5 e bölüp yarım saatte anca içiyorum sadece folik asit ufak diye icebiliyodum en çok demir hapindan korkardım ama ilk hamileliğimde doktoruma söylediğimde bana flakon yani küçük iğne şişeleri gibi olanını yazmıştı netten bakabilirsiniz tadı da biraz karamele benziyordu çok güzeldi hiç tadını almadım şuan henüz demir ilacı seviyesine gelmedim ama yine onu yazdiririm