Ummi Kizlar 17. Haftama girdim cok halsizim elim ayagim boşalıyor sanki hic dermanim olmuyor halsizlkten agliyorm artik bulantim felan hic olmadi bugune kadar ama bu halszlk beni bitiryo neden oluyo acaba doktrum demir destek hapı verdi onuda kullanıyorum
Eymenannesi Ummi Normal Bi durum canım bende 31+5 oldum aynı durumdayım özellikle sabahları çok oluyo olduğum yere yatıp saatlerce kalkmak istemiyorum😊
Ezgiiiii Ummi o el bosalmsini ilk zmnlrmdan beri yasiyorum canim suan 36 olduk yine var ama eskisi kadr degil ac kalmamaya calis iki saatte bir ye
gulcins Ummi İnan’ın ben çok enerjik yerinde duramayan bir insanımdır,hele temizlik zaafım var yapmadan duramam ama 20-22.haftaya kadar aynı sizin gibiydim😔 yok yani elimde değildi gücüm yetmiyordu birşeyler yapmaya ancak işe gidip geliyordum oturduğum yerde kalıyordum öylece...hep böyle geçecek sandım bu ikinci gebeliğimdi ilki böyle değildi şok oldum gerçekten 😐 ama sonra bana bir enerji geldi şuanda 38+3 günlüğüm kapı cam perde halı koltuk beni kimse tutamaz 😬 Aşırı hızlandım Cuma günü doğumum var ve ben şuanda iş yerindeyim hala çalışıyorum ve evimde ne yardımcı aldım ne ailemden gelen oldu herşeyimi kendim hallettim,yani sonu güzel oldu 🙈 hiç ümitsizliğe kapılmayın durumunuz gayet normal
sudamlasi Ummi hamileler in içebildiği bi tarif vereyim sana sabahtan içersin enerji deposu bol vitamin li bi tarif
sudamlasi Ummi 1 su bardağı süt, 1 yemek k. Yoğurt, 1 tatlı kaşığı bal, 1 tane muz, 2-3 tane çilek bunların hepsini mikserde bi güzel çırpıyosun içiyosun soğuk içince daha güzel oluyo bide istersen vanilya katabilirsin💕