Cdlmeryem Nasıl gidiyor? Ağrınız şikayetiniz oluyor mu? Benim çok ayakta kalmadığım sürece bir şey olmuyor şükür. Ama duygusal boşlukta hissediyorum, çok mutsuzum bu sıralar :'( Sizin duygu durumunuz nasıl ?
mminikmmucizemm Cdlmeryem 17+0 ama o duygu durumu bende de aynı sürekli ağlamak istiyorum hiçbişey düşünmesem de olur an geliyo hiç konuşmak istemiyorum evde çok daralıyorum nefes alamıyor gibi hissediyorum
Purpura26 Cdlmeryem 15+1 çok ayakta kalınca ya da oturunca bel ve kalça ağrım oluyor. Bugun kontrolüm vardı artık bebeğin baş popo ölçümünü yapmıyormuş. Başını karın çevresini ve bacak kemiğini ölçtü. Hayatımızda ki değişiklik bu şuan 😃
Cdlmeryem Buse_00 aa benim de ağzımın tadı gitti bir tuhaf yani günlerdir, demek bu da gebelikle ilgili olabilir
Cdlmeryem mminikmmucizemm Al benden de o kadar 😅 oturduğumuz yer de hic iyi değil, kapının önüne bile çıkılmıyor. Daralıyorum annem yakın değil komşu desen yok bak yine ağlamam geldi 😂
mminikmmucizemm Cdlmeryem vallaha billaha ben 😂 annem 800 km ötede hiç komşum yok oturduğum mahalledekiler yamyam gibi arada eşimin akrabaları geliyor ama onlar da laf sokmaktan başka bişey yapmıyor yeteeer diye bağırıp kaybolmak istiyorum ortadan 🙊
Asanmerve 15+1 olduk ve ben hâla mide bulantısı çekiyorum onun dışında bir problemim yok çok şükür cinsiyet öğrenemedim daha 16. Haftada gel demişti doktorum onu bekliyorum sağlıklı olsunda cinsiyet önemli değil. 😍
Cdlmeryem Asanmerve Aynenn öyle tabi hayırla gelsinlerr ben hiç öğrenmeyeceğim büyük ihtimalle sürpriz olacak 😍😄