Melek_yrc ben amh yaptırmadım tedavi ye başlamıştık hamile kalmıştım ama oda gelişmedi kürtaj oldum dört ay oldu doktora gittim tekrar hormonlarıma baktı bakalım ctesi belli olucak tedaviye devam edip etmeyeceğimiz yükselmeye devam ediyorsa tedaviyle olcak etmiyorsa spontan gebelik bekleyelim bi kaç ay dedi doktorum