Herkese iyi akşamlar. Bebeğimiz için baston bebek arabası almayı düşünüyoruz. Chicco m
iinimo3 modeli var aklımızda tam yatabiliyor bu nedenle yenidogana uygun olduğu söyleniyor. Aklımıza şu takıldı bu tür arabalar tam yatabildigi için gerçekten doğumdan hemen sonra kullanılabiliyor mu? Bu şekilde kullanan var mı ? Güvenli oluyor mu? Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim 🙂