Mavi_- Ben çektirdim canım çok iyi oldu en azından bir sorun olmadığını öğrendim daha rahat etti içim stresim azaldı acaba bir sorun mu var demedim. Anestezisiz çektirdim özelde yaptırdım ama bunu yaptıramıcaksam nasıl doğum yapıcam diye düşünüp böyle tercih ettim ve acısı 1 dakika sürmüyor saçını taramak için bile krem, açıcı sprey vs kullanan canı çok tatlı biriyim 😂