Dygclk51 Bebeğinizi hissetmeye başladınız mı? Ben gece yatarken elimi karnıma koyuyorum içerden pıtpıt atıyor 1 2 tane ama her zaman olmuyor. Diyorum acaba erken mi yoksa gerçekten bebek mi sizde oluyor mu
mavi2021 Dygclk51 bende 18. Haftadayım bana da aynen öyle oluyor 😂normaldir ½ hafta sonra hareket edecek
Oziozi Dygclk51 ben 20 den sonra tekme hıssetmeye baslamıstım…şimdi baya baya vuruo 23 olduk maşallah kıpır kıpır hergecen hafta artıo🎀🙈💜
Dygclk51 Alparslaninmutluannesi Alparslaninmutluannesi eğer öyleyse çok güzel ya doktorum bana daha erken 20.haftadan sonra hissedersin demişti ama ben hissediyorum:)
Sermec27 Dygclk51 ikinci gebeliğim ilk oğlumı 17+4 lerde hissetmiştim ikinci oğlumu 15 ten beri cok minik hissetmemeye başladım ama su an daha net 19 haftalık olduk 🥰 bu arada 2 gebelikte de 46 kıloyla hamile kaldım
Deniz95 Ben 15 te kayma ve gıdıklanma hiseetim devam etti 17 de ise pıt pıtlar başladı ama tabi çok hafif oluyor şuan 18+4 üm ama elimi koyumca falan hareket etmiyor uzanınca pıt oıt vuruyor bazı günler onuda yapmıyor ama
Dygclk51 Deniz95 evet özellikle yatınca karnımın şiş yerine koyuyorum elimi orda biraz atıyor sonra gidiyor onu yakaladım yakaladım sonra zor oluyor
zynpcknn Dygclk51 cnm benim 17.haftamda pıt pıtlama başladı ara ara oldu sonra geçen haftalarda baya vurmaya başlafı
EsmamM18 Dygclk51 2. Gebeliğim 16. Haftada hissetmeye başladım. 17. Haftadayım çoğalıyor hareketleri.