Erenefeannesi Almilaaa Sağlıkla kucaginiza alırsınız inşallah 😘 merak ettiğim bi soru var acaba çatlağınız varmi bende 13 haftaligim krem kullaniyorum inşallah olmaz🤭
Kaderimm Almilaaa masallh 🤲 ben daha 4ayligim senin kadar oldum diyebilirim 🙈 minyon tiplilikten 😁 gören yakında dogurursun diye dalga geçiyor 😂 sağlıkla al kucağına 🥰
Almilaaa Erenefeannesi teşekkür ederim, evet birkaç çatlak oldu yan taraflarımda ama ben çok yağ kullanmadım kaşıdım hep 🥲
Ays0 çekinerek atıyorum çünkü daha 11+2 haftalığız 😂😂 iç karnım darmış ve zayıf olduğun için çabuk çıkmış normal dedi doktor ama gören 5 aylık var diyor 🤭🙈
Bseda Ays0 benimde 5 ayım bitti şuan seninki kadar olmadı benimde geniş iç karnım sanırım🤭 çıkana çok cıkmıs derler çıkmayana da çocuk nerde hani hiç karnın yok derler😄🤷🏻♀️ Gayet tatlı bir hamiş olarak gözüküyorsun🥰
Ays0 Bseda ay valla arası yok ya 🤭 bir iki hafta önce herkes yok çok erken, yok bu kadarken çıkmaz gazdır diye diye darladı beni ama git gide büyüyor gaz olsa giderdi dedim bugün de doktora sordum doktor bile güldü ya halime 😂😂
Ays0 Almilaaa bugün doktor bacak arası boş hiç bir şey yok, bu görüntü 12 de 13de olsa kesin kız derim ama belki oglandir küçük diye görünmüyordur o yüzden kesin diyemiyorum haftaya bakarız o zamana kızım diye sevebilirsin dedi bakalım ne olacak 😂
Almilaaa Ays0 Allah gönlünüzden geçeni nasip etsin öyleyse ben kız bebek hastası olduğum için kız istiyordum kısmet oldu şükür🙏😗 birde kucağımıza alırsak daha ne isteriz🥰❣️
Ays0 Almilaaa ben de çocukluğumdan beri kızım olsun diye hayal ederdim ama annelik çok garip bir his ya şimdi nötr oldum sanki ama bir yanım hala kız bebekte umarım değişmez 😂 sağlıkla gelsin minnoşlarımız 🙈