123455 Kızlar sezaryen doğum yapıcam normalde 38de yapıyorlar sezaryeni 37. Haftamda devlete gitsem bana gün verir mi çünkü öncesinde özele gidiyordum son hafta diye kabul etmeme durumu olur mu
Minnosunannesiii 123455 tabiki etmeme durumu yok istediğim zaman istediğim hastaneye istediğim doktora giderim 😉 ama erken gitmekte fayda var sadece doktor hastansını tanısın diye
NilayRuya 123455 devlette sezeryana gün verilmiyor diye biliyorum bizim burda şehir hastanesinde öyleymiş yani diğer hastanelerden emin değilim
Prensesinannesi26 123455 zorunlu sezeryan değilse sezeryan için gün vermiyorlar devlette normal doğumu bekliyorlar
Aselege 123455 neden tedavi gördüğün hastanede doğum yapmıyon ?? Yada erken gitmen lazım doktor seni tanıması lazım şimdiden hayırlı olsun sağlıcakla kucağına al yavrunu ☺️
123455 Minnosunannesiii canım en erken randevu hemen hemen neredeyse 2 hafta sonraydı gittiğim zamanda 37. Haftama denk gelecek
NilayRuya 123455 keşke bilgim olsa da söylesem canım ben özele gidiyorum bu şehir hastanelerinde doğumu araştırmıştım bu da ordan aklımda kaldı inşallah bilen biri cevaplar☺️
Prensesinannesi26 123455 ozaman 37 de gitsen verirler gün canım sorun olmaz bende özeldeydi takibim doğum yaklaşınca devlete geçtim daha yeni kontrollere
Prensesinannesi26 123455 strese girmeyin hayırlısıyla gelsin bebislerimiz bende 38+4 deyim beklemedeyiz :)
123455 Aselege canım öncelikle teşekkür ederim. Şimdiye kadar hep özele gittim şimdide doğum fiyatlarını öğrenince çok fazla geldi o yüzden devlette yapmaya karar verdim o yüzden yani