Beety26 Kizlar 14+5 haftalikim. ALLAH tum isteyenler her kese bu duyguyu yasatsin amin. 15 20 gundur sabahlari idrar torbam doluyor…amaa ciss yapamiyorumm cok zorr sanki gelmiyor…. neden boylw?
Ozlemyeni Beety26 bi kere bendede oldu. torbam cok dolu oldugunda yapamadım. ıkı uc saatte bır gıdıyorum smdı tuvalete. bı daha olmadı
Lulemom Normal insanlarda da çok dolduğu zaman yapmak zor olur. Bazen bende de oluyo . Çok sıkışmamak gerekiyo sanırım
Beety26 [silindi] kasinti yanmam yokki. 1 aydir surekli tursu falan yiyiyorum. Belki ozyuzden. Ama gunduz vakti aksamlari cokk rahat cis yapiyorum….. Yalniz sabahlar beni endiselendirir Esim…goturse..yarin tahlil yaptiricam cis
Beety26 [silindi] hafta sonu gidicem..esim annesine c9k duskun hic kendi evimzde kalmayacagim soyler…..onceden…annesi izn vermiyordu…. oldu annesi dusundmki simsi rahat yasaya bilirik kendi evimizde sehirde…simdede..koc hayir…ben yasamam orda soyluyor..elti kayin 2 cocuk…. ne yapacam bilmiyorum Allah esime akil fikir versin