mrb. 25+3 gunluk hamıleyım. bebegım 863 gr. alt tarafımda cok agrım var. sankı kemıgım kırılcak. ebegın bası asagıda hersey normal dedı doktor. ama bu alt tarafın agrısı cok zorluyor benı. magnezyum ve kalsıyum ıcıyorum. ayrıca karnım bazen sert oluyor. doktor sertlıge dıkkt et dedı. erken doguma neden olabılırmıs. ilk gebeligim ouuzden bılmıyorum. dogum sancıları kasılmaları nerden nasıl vurur. akıl verıcek olan var mı? tskkrler sımdıden. :*