Senem94 benim önceden 2 kaybımdan ve rahim yapısından dolayı perinataloğum ve doktorum ikili tarama için 12.haftada detaylı ultrason ile ilerlememi istedi ben de yaptırmıştım en azından ön bilgi oluyor,40 dk detaylı bakıldı ,hiç bir sorun olmayan gebelerde yaptırabilirler tabi ama bence doktorunuzun tavsiyesi yönünde ilerlemenizde fayda var 😊