Merhaba anne ve benim gibi anne adayları. 31+2 haftalık hamileyim. Mayıs’ta benim saman alerjim başlıyor sürekli hapşırma, damak ve burun kaşıntısı 🤮 4 gün sonra kontrole gideceğim fakat benim gibi durumda olan varda ne yapıyor acaba? Hamile değilken kullandığım ilacım vardı ama şuan ne yapmalıyım bilmiyorum? Hamileyken doktor kontrolünde alerji ilacı kullanan var mı? Nasıl başa çıkıyorsunuz?