gizem61 Kesinlikle seninle aynı düşünüyorum o yüzden bende istemiyorum açıkçası yaptırmak. Tabikii de rabbimizden her zaman eli ayağı düzgün sağlıklı, hayırlı evlat duası ediyoruz ama herşey rabbimizden yani. Kuzenim geçen yıl doğum yaptı mesela, 9 ay hiçbir şey denmedi herşey normaldi. Bebeğin bi kolu yarım doğdu ve uzuv bide bu nasıl göremezsiniz yani o kadar ay? Anlayacağın ne olacaksa herşey olacağına varıyor canım.🙄