Dryaakgn Kızlar 41+3 ne sancım ve ne kasılmam bugün hastaneye gittim ve doktor plesentann yaşlanmaya başlamış ve suyunda azalmaya başlamış dedi ve beni başka hastaneye sevk etti git suniyle dogum başlasın dedi yaşayan var mı böle bi durum asla sancım yok
Mom8 Dryaakgn canım zaten haftan baya geçmiş plesanta yaşlanmasıda normal son haftalarda artık plesanta yaşlanır ve bebeği besleyememeye başlar doğum en mantıklısı geç bile kalınmış suyunda azalmış ve bebeğin kakasını yapıp yeme riski var bu ciddi bir sıkıntı sen direk git doğumunu başlat olmazsa direk sezeryana başvur 41+3 niye beklenir ki yani
Alps Dryaakgn sonuna yaklasmissiniz böyle bir durum bence normal. Ama bacım helal olsun valla iyi dayanmissin Allah yar ve yardımcın olsun ben sabredemiyorum 39. Haftada 😄