Yanki edalianne tanıdığım iki kişi de var canım çok memnunlar. Ama benim hem evim küçük hemde çöp odası iki adım mesafede o yüzden bende gerek var mı bilemiyorum 😕
Busbushatun edalianne valla ben cok koku onledıgıne ınanmıyorum almıstık kızımda kullandım balkona koymustum en son onuda sık sık bosaltmanız gerkeıyor ee copu atarkm aynı sey bıde alıp atarken mıdem bulanıyor belkı ılk zamanlar sorun olmaz ama cocuk buyydukce kokusu da gelısıyor:)
milla-s Arkadaşımda var, onlar bezleri biriktirip attıkları için koku önlemesi açısından çok memnunlar. Ama bizim evde zaten normalde de her gün çöp çıkıyor, gerek var mı emin olamıyorum.