Mooommyy1 Hafizerabia43 evet kese sekli bozuntusu yasadim ama malesef kaybettik . Sonrasinda tekrar hamile kaldim
Rmys11 Guneyinannesi1 canım elinden geleni yap sonra allahtan de doktor ne diyorsa öyle yap kolay değil çünkü kürtaj
Guneyinannesi1 Rmys11 persembe günü kontrole gidicem canım rahim toparlanmissa gebelik düşünürüm niye düşünmeym rabbim ne nasip etmisse o tabikide bu sürede kontrolde şart…
Rmys11 Guneyinannesi1 doktorum 3 ay korun dedi demişsiniz ya o yüzden dedim hani öncesinde olursa sorun çıkarsa yine üzülürsünüz
Tugce-123 @0AybukeeDemirr0 bizde 4 ay korunduk. Sonraki ay bıraktığımızda hamile kaldım. Kürtajımdan sonra genetiğe gittik, pıhtılaşma bozukluğu olduğu için oksapar ve coraspin kullanıyorum. Şu an 19+6 haftalık hamileyim. Şükür şimdilik her şey yolunda
Guneyinannesi1 Rmys11 doğru valla ama korunmayı düşünmüyorum doktora gidicem zten korunma derse korunmam korun derse zten 1 ay gitti bekleriz düşündüğün için tsk ederim 😍🖤
Aysen3434 Ugur_bocegi001 cok zor surecler gercekten. Peki kendi isteginle mi bekledin 7. Haftaya kadar yoksa dr mu beklemeni onerdi?