RuveydaYasin böyle bir post bende açmıştım canım karnim kasindi kırmızı leke çıktı daha sonra belime koluma karnıma göğüs altına her yere attı. Dermatoloji uzmanına gittim baktı gebeliğin son ayı olduğu için korkma dedi ilk aylar olsaydı takip gerektirir di dedi. Risk açısından.. bu gebelikte çıkan bı tür cilt enfeksiyonu dedi bir yerden çıkıp her yere bulaşıyor dedi bu karaciğerden gelen bir rahatsızlık değil dedi. Vücuduna şampuan sabun değmesin safii suu ile yıkan dedi kortizonlu krem verdi sadece 7 gün kullanacaksın dedi bebeğe zararı olmuycak korkma dedi. Sabah akşam sür kaşınma lif yapma dar giyecekler giyme 15 gün dikkat et geçer dedi. Ama dikkat etmes isen 6 aya kadar sürer her yerine atar dedi. Valla iki gündür sürüyorum kremi hamdolsun kaşıntı gitti kızarıklıklar da inşallah gidecek bakalım yarında kadın doğumcuma var randevum birde ona göstereceğim.