Herkese merhaba 37 haftanın içindeyim ben..doğumuma 12 gün kaldı planlı Sezeryan olacağım ama günler geçmiyor belim çok ağrıyor kasıklarım çok ağrıyor bebeğim hareket ederken iç organlarım bile acıyor ☺️ Sizde durumlar nedir benimle aynı gün yada yakın olanlar burdamısınız? 🌸🤰🏼