Beyazmelekkk Kızlar Kemal coşkun muayene ve doğum ücreti yeni fiyatı nedir bilen var mı ? Memnun musunuz giden varsa ?
hayalll0 Beyazmelekkk Gebeliğimin 7. Haftasında Kemal bey’e gittim. Memnun kaldığım için takiplerimi kendisi ile devam ettim. Şuan 35 haftalık oldum. Doğumu da hayırlısıyla onda yapmayı düşünüyorum. Muayene ücreti 175 tl 2.sezaryen ücreti 3500 tl.
Beyazmelekkk ipekursat teşekkür ederim canm doğum ücretini biliyor musn ? Kemal bey nasıl memnun musun ilgileniyor mu
ipekursat Beyazmelekkk aşırı ilgili diyemem ben bilgisine ve tecrübesine güvenerek gidiyorum usg de bebeği detaylı incelemesinden memnunum.Doğum ücretini henüz bilmiyorum 26.haftamdayım daha sormayı erken buldum
Beyazmelekkk hayalll0 normal doğum ne kadar canım ? 3.500 sezeryan fiyatının içinde neler var paket halinde mi ?
Beyazmelekkk hayalll0 ben yaşama gidiyordum Dr değiştirmek istiyorum kemal beyi duydum 20. Haftamdayim bu saatten sonra gitsem ilgilenir mi acaba benimle ? Son olarak her muayenede renkli bakıp renkli çıktı veriyor mu cihazı iyi mi ?
hayalll0 Beyazmelekkk Normal doğum ücreti hakkında bir bilgim yok. Sezaryen olacağım için sadece onu öğrendim. İşte genel şeyler dahil ameliyat oda vs
hayalll0 Beyazmelekkk Bakar diye düşünüyorum meden bakmasın ki? Çok detaylı bilgilendiriyor. Bebeğin pozisyonu uygunsa renkli veriyor.
Beyazmelekkk hayalll0 teşekkür t canm benm gittiğim Dr hiç renkli resim vermedi renklide bakmadı hep siyah beyaz . Bende gittiğime değsin istiyoruum . ☺️ Muayene ücreti daha fazla çünkü