Kosemen54 merhaba kaçıncı haftadan sonra kilo aldınız acaba :) bende 47 ile hamile kaldım 15 haftam bitti alsam alsam yarım kilo ya almısımdır ya aynıyımdır yani :)) doktor bebek cok sağlıklı bebeğin ağırlıgı da boyu da iyi dedi. 5-6 aydan sonra kilo almaya başlaman bile normal dedi. Hafif bir alt karnımda büyüme var sadece hacim olarak pantolonlarım kapanmıyor.Çok şükür genel sağlığımda iyi ama insan hamileliği hissetmek istiyor :)) böyle olan var mı merak ettim :)