Kızlar bu gün doktora çıktım bebeğimin gelişimi çok iyiydi hatta bir hafta önden gidiyordu suyuda çok iyiydi ama bu gün 2cm altına düştü kilosuda durmuş 2 haftada 100 gram almış sadece şu an 1551 gram 30+5 haftalığız doktor her an alabiliriz dedi ciğer geliştirici iğne yapıldı gözetim altındayım. Çok korkuyorum bir şey olacak diye dua edin lütfen