Melike2 Baskaya Benim kuzenimin boynunda minik minik birsürü et beni oluşmuştu biz çok şaşırmıştık, nasıl ki ciltte kızarıklık, sivilcelenme, lekelenme vs. oluyorsa et benleride oluşabiliyomuş 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Tugce0158 Baskaya boynum da ve koltuk altımda çıktı doğum dan sonra dökülür diye umut ediyorum eğer dökülmese dermatoloji ye gidicem
mirka8696 Baskaya ayy evet, karnimda ve enteresan bi sekilde meme ucumda cikti🤷♀️ gebelikten sonra geçeceğini sanmıyorum zaten cildim ben oluşturmaya yatkın genetik olarak🤷♀️
Baskaya Aysentass benimde göğsümde koltuk altımda çıktı bende kötü bişey olabilir mi diye endişe ettim
Melike2 Baskaya döküldüğünü duymuştum canım kuzenimlede görüşmedim epeydir onun ne oldu hiç bilmiyorum ama gidiyomuş sonradan
Tugce0158 Baskaya Bende duydum onu hayırlısı olsun bakim oğluşum iyi olsun hayırlısıyla gelsinde varsın kalsın onlar bu zamana kadar gördüğüm en güzel izler çok şükür Rabbime 🙏 Rabbim dileyen isteyen herkese nasip etsin inş 🤲🏻
Baskaya Tugce0158 kesinlikle öyle vücutta her ne farklılık olursa olsun mutlulukla verici oluyor saglikla olsun da bebislerimiz 🤲
Mirayse1 Baskaya 4 yıl oldu doğuralı gecmedi doğumdan 2ay snra gösterdim cildiye profösüre zararlı değil dursun dedi. Dünde herhangi alınan benle lenfoma arasında bağlantı olduğunu okudum elltmem artık
Jelibon54 Baskaya elimin üzerinde çıkmaya meyillendi ama ben sivilce sandım ve kopardım galiba iz gibi minnacık kaldı geçer diye düşünüyorum