Aysegulyksl Haftamız dayız 12 haftalıkken ikili taramada erkeğe benzediğini söyledi doktor ama henüz net öğrenemedim salgından dolayı gidemedim. Sivilcelenmelerim devam ediyor mide bulantım geçti ama koku hassasiyetim az da olsa hala var bazı yemekleri hala yiyemiyorum. Kasık kalça karın ağrım oluyor ayaktayken karnım ortadan ikiye ayrilcakmis gibi oluyor sizler neler yaşıyorsunuz anneler.
Happy58 Aysegulyksl benim de karnım çatlayacak gibi oluyor özellikle akşam yemeklerinden sonra ve de sırtım en ufak bir yorulmada batmaya başlıyor onun dışında kokuya hassasiyet hala devam ediyor sağlıklı olsunlar önemli değil geçer canım
kelebek15 Aysegulyksl 17 + 4 olduk.bulantılar azaldı şükür.uzun süre ayakta kalınca kasik ağrılarım oluyor ancak yine de günde en az yarım saat yürümeye çalışıyorum.bu hafta bebeğimin cinsiyeti için yüzde yüz kız dedi.😊
kelebek15 boş kaldıkça ayaklarımı uzatıp hareketlerini hissetmeye çalışıyorum ama çok çok nadir bir iki gündür kıpırtı var sanki
Annelog 17+4 🤰🏻💕👶🏻 sola yatmaya alistryrm kendimi bu sefer yan taraflarm ağrıyor ayni tarafa yatmaktan bulantı konusuna gelince koku hassasiyeti fazla var bende buda mide bulantısına dönüşüyor arada tabii 🤷🏻♀️