Gta_35 bende de aynı hafta regl başlangıcında olduğu gibi kanama akıntı olmuştu, çok kısa süreli oldu gece olmuştu, sizdekiögibi peçeteye geliyprdu, doktor kontrolünde de kese ve bebekte herhangi birşey çıkmadı , çok şükür sağlıklı ilerlşyor 11. Haftadayım, böyle durumlar olabiliyormuş normalmiş siz de sağlıkla ilerlersiniz inşallah 😊🧿