Melike2 normal doğumdan sonra kullandım. Hadtanede sarmayın dediler ama ayağa kallkınca organlarım aşağı düşüyormuş gibi hissettiğimden bi bşörtü sarma gereği duyuyordum. Lohusalıkta pek kullanmadım hatta sonrasında da düzenli kullanmadm ama sezaryen değilse net bi zamanı yok istediğin zaman kullanabilirsin. Tabi çok rahatsız edici bi korse olmamalı