Saripapatyam1 5+5 haftalık hamileliğim Vajinaya iğne batması gibi oluyor normal mi? İnternette araştırdım rahim genişlemesi diyor ama içim rahat etmedi korkuttu beni açıkcası😔
Hatice35 Saripapatyam1 bende 5+2 haftalığım bende de aynı durum ama benim rahimde iğne batması gibi ağrı oluyor dokturuma dedim normal diyor 😐
Aslihan0609 Saripapatyam1 gebelik belirtisi olabilir mi benim adet tarihim 23 mart igne batmasi oluyor bgn adetime bir hafta var olur mu acaba @Selin48 @Hatice35
Saripapatyam1 Selin48 Arasammı acabalar doktoru cmrtsi gidicem zaten ama kötü bişey olsa şeker felan gelirdi değil mi
miniginannesi9 Benim de o haftalarda hep agrilar oluyordu, sürekli doktora gitme isteği duyuyordum. Ama normalmiş böyle şeyler. Tabi ağrıların artarsa kanaman falan olursa direkt doktora başvurun
Saripapatyam1 miniginannesi9 korkulacak bişey yok mu o zaman 2. Gebeliğim kızıma hamileyken ne yaşadım hiç hatırlamıyorum bunda da ilk defa böyle olunca korktum
Almilaaa 34.haftam ve hâla oluyor o rahimdeki batma hissi, özellikle bebek büyüdüğü için daha da ağrımaya başladı🥲 neyseki anlık oluyor, devamlı değil tabi sizin durumunuz farklı da olabilir en iyisi doktorunuza söyleyin umarım herşey yolundadır❣️
Hatice35 Saripapatyam1 canım rahimin içinde bebek var ancak gelişme sürecinde başlarda bende korktum tabi benim tedavi ile oldu dokturuma dedim rahatladım benim öyle sık sık olmuyor iki günde bir falan oluyor sizde sık sık oluyorsa doktura görün isterseniz
Hatice35 Aslihan0609 erken gebelik testi yap derim çünkü benimde adetime bir hafta kala erken gebelik testi ile öğrenmiştim bacaklarıma rahimime ara ara batma ağrı oluyordu dayanamadım yaptım çıktı inşallah sizde hamilesinizdir