Merynurii İlk haftalarda ilk aylarda kasık ağrısı çekenler benim ilk.defa bugün başladı ağrım adet olcakmisim gibi ara ara krampli şükür kanama yok böyle bir gün geçiriyorum yarın kontrol günüm hadi bakalım benim gibi olan varmı
merve1212- Merynurii ben 14. Haftadayim kasık ağrısı başından beri var ama en ufak azalma olmadı 😢 bir yandan çok endiselendiriyordu başlarda ama artık alıştım, bebeğim büyüyor o yüzden ağrıyor diye düşünmeye çalışıyorum 🤷