Ttemmuzbebegi o HCG degerim benimde yüksekti digerlerinde risk yoktu doktorum tansiyon takibi yapmamı söyledi son zamanlarimda Cok sistim karnım bir gece çok agroyodu gebelik zehirlenmesi gecirmisim erken doğum yaptım ama kızım sadece erken doğdu genetik bir rahatsızlıgi yoktu şimdi tekrar hamileyim doktorum ikili test sonucuna göre kan sulandirici baslayacak bana