Çamlıca Erdem hastanesi’nden Tülay Kaya hanımın takipli hastası olan veya kendisinde doğum yapmış olan var mı? 8. Ayımda İstanbul’a gideceğim doğum yapmak için. Çok fazla doktor değiştirecek zamanım olmayacak. Gidince direk kendisinde takipe başlayıp doğum yapmayı düşünüyorum. Benim bir yakınım kendisinde normal doğum yapmıştı ve doğumda bebeğinin omzu takılmış, kolu kırılmıştı. Bu olay doktordan kaynaklı mı bilemiyorum ama aynı zamanda internette bir kaç iyi yorum da okudum. Kendisinin hastası olan var mı acaba ?