Sigde ben Zeynep Akçöltekinde doğum yaptım doğumum çok güzel geçti ama 2 gün önce başıma bir iş geldi sizede anlatayım aklınızda bulunsun doğum yapalı 16 gün oldu geçen hafta kontrole gittim pıhtı kalmış dedi ilaç verdi. Perşembe günü tekrar çağırdı gittim pıhtı hala var ben alicam dedi doğumhane çıktık çekti pıhtıyı sonra bir pıhtı daha var rahme yapışmış narkoz vermem lazım cumartesi tekrar geldi belki düşer dedi ben de kabul etmedim bugün halledin dedim. Bir saat içinde ameliyata alındım çıkınca bana plasentanın bir parçasının rahme yapıştığını kürtaj olduğumu söyledi 15 gün boyunca hiç fark etmedi !! Ve hala bana bugün git cumartesi gel dedi çok fazla kan kaybettigim söyledi 3 ünite kan verdiler. İhmal var dediğimde kabul etmiyorlar