Herkese merhaba,
ben mucizemi 26.01 de 4+3 haftalıkken evde test ile öğrendim 27.01 de kan verdim beta 1170 çıktı. Doktorum bir hafta sonra gel dedi 01.02 de 5+1 de ilk ultrasonumuza girdik ve kesemizi gördük çok şükür. Daha önce bu kadar erken normal muayene ile keseyi görmemiştik hiç. Umarım kalp atışımızıda duyarız ve Rabbim sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin inşallah. Eşimle uzun zaman hiç kimseye söylemem kararı aldık. Detaya girmeyeceğim ama 2,5 yıllık evliyim bu 4. Hamileliğim 2 düşük yaptım ve birde erken doğumla oğlumu 5 saat sonra kaybettim. Dualarınıza talibim 🤲🏼💜💕