Selam, benim gibi düşünen var mı konuşmak istiyorum 😄 39+2 hamileyim, hamilelikte 6-8 kilo arası bişey aldım, bebekte normal kilosunda ama benim karnım sanki 9 aylık yokmuş gibi. Yani ben öyle hissediyorum. İçimden en fazla ne kadarlık bi bebek çıkabilir ki USG kesin yanlış ölçüyor,herkes nasıl ele avuca gelen bebekler doğuruyor benim ki kedi yavrusu gibi olacak diye düşünüyorum 🙄 sanki normalden daha küçük bebek dogurcakmisim gibi 💆 siz de öyle düşünüyo musunuz 😄