Merhaba ablalarım , kardeşlerim , dün daha ilk defa NST’ye girdim ve bebeğimin hareketleri çok olmadığından oksijene bağlandım , bebeğim 35 hafta 2 günlük çıktı ve kilosu 2200 gr . Doktor haftasına göre iyi dedi ama çevrem ne yazık ki az buldu ve bu durum beni çok üzdü , sizlere de soruyorum sizce kilosu iyi mi az mı ?
😔🙈