Besiktasliii ben sancı çektim canım, ondan anlattm, yani iki kasığından aşağı doğru bişe oluyor sancı, girince hisstmemen mümkün değil çıkınca da hiçbişeyin yokmuş gibi oluyor, karnın kasılıyor o sancı olduğunda. İlk doğumumda 12saat sancı çektim, şimdi 2.ye hamileyim,30.haftamda yine sancılandım 1 gün hastanede kaldım. Çok şükür 38.haftadayız şimdi