Su123 ben bol bol çıtçıtlı aldım askılı, yarım kollu, uzun kollu dörder tane aldım. 4 tulum aldım ilk zamanlar çok rahat oluyormuş, bol bol çorap eldiven şapka ağız bezi, 4 patikli 4 patiksiz alt. 2 tane beşli hastane çıkışı, 4 alt üst takım ve patikler aldım. Çevrende bebekli tanıdığın varsa onlardan da alabilirsin ben tanıdıklarımdan da aldım hemen büyüyorlar çünkü. Dolap uygulamasından da alışveriş yaptım öneririm 💁🏻♀️ bir penye, bir triko battaniye aldım, pike, iki müslin örtü falan da var. Doğacağı ay da çok önemli ben 23 martta doğuracağım için biraz daha kışlık yaptım alışverişi