Bu haftalara gelip bırakmadıysanız artık bırakmanız biraz zor. Ben yaklaşık 13 senedir sigara içen biriydim belki de daha fazla hamile olduğumu öğrendikten sonra bi 10 gün devam ettim içmeye 6. Haftamın ortalarına kadar sonra bir bulantı dönemine girdim yaklaşık 2 buçuk ay sürdü ben zaten benlikten çıkmıştım bırak sigara içmeyi içen birinin yanında bile durmak istemedim. Şuan 33. Haftamdayım yaklaşık 7 aydır bir tane bile içmedim. Ama şöyle ki bi buçuk ay kadar önce canım istemeye başladı, canım istemek dediğimde klasik alışkanlıklardan. Çocuğu doğuriyim yakıcam bi tane diyorum. Ben şanslıydım, ya da bilmiyorum şansızdımda bir andan 3 ay kusunca ve tansiyon düşüklüğü vs yaşadğım için, ama sigarayı bırakmama yardımcı oldu sonrada bir karnıma bakıyorum bir de kalan günlerime bu kadar yolun sonuna gelmişken yapmıyorum. Ama eski iş yerimde çalışan en az 4 arkadaşım eskiden nasıl sigara içiyorlarsa öyle içiyorlardı bir problem yaşamadılar ya da yaşadılarsa ben bilmiuorum. En azından belki şu ince sigaralardan daha düşük nikotinlisini falan için, kentin falan var kısa incecik en azından içinizde bir tık daha rahat eder. Bir de gerçekten kendinizi stresli hissettiğiniz anda için, yani böyle yemek yedim hadi kahvemi içerken içiyim gibi keyiflerde değil de dediniz ya stresli sinirli oluyorum diye sadece o zamanlar içerseniz belki ruhen de kendinizi daha az suçlu hissedersiniz. Umarım bi sıkıntı yaşamadan kucağınıza alırsınız bebeğinizi