Şuan tam tarif ettiğiniz gibiyim artı olarak kendimi kötü hissediyorum eşime yemek yapamadığım ve onunla ilgilenemediğim için yani bütün o bulantı halsizlik sürekli uyuma isteği yorgunluk içinde bi de arkamda bıraktığım sorumlulukların vicdan azabını çekiyorum. Ramazan’a denk gelmesi daha çok üzüyo beni ben bile ev yemeğine hasret kaldım eşim bide oruç tutuyo çok üzülüyorum onunla ilgilenemediğim için