Papl Kızlar 8 haftalık gebeyim kasıklarımda seğrime oluyor ne bu acaba bebeğin hareketleri değildir heralde çok erken daha 🙄
Sermec27 Papl nabzınız atıyor gebelikte kan fazla pompalandıgı için nabız atması cok olur benim de olmuştu 2 oğlumda da 7 10 hafta arası olmuştu 🥰
Tugcekkkkk Papl vücuttaki kan arttıgı için seğirme çok oluyor canım. 17+6dayım.ben de kol ve bacaklarda sürekli hissediyorum