Sumsumm belkide, günde 2öğün yiyorum hamilelikten önce olduğu gibi yemek alışkanlıklarımı çok değiştiremedim zaten demirim ve b12 çok düşüktü ilaç kullanıyorum ama nırmalde kilo vermekte zorluk çekiyordum troid de var kimsede de duymadım bu durumu umarım olumsuz bi yanı yoktur diyeyim ne diyeyim 🙏