Fatosef Arkadaşlar bugün aşı oldum ilk doz. Vururken agrimadi ama bi kaç saat sonra kolumu oynatamadm ağrıdan. Şimdide elim parmaklarım şişti. Böyle olan var mı normal midir geçer mi
babymom- Benim ilkinde kolum 2 gün felan ağrıdı ama dediğiniz gibi şişlik olmadı ikincisinde 1 hafta felan ağrıdı ama dediğiniz gibi yine olmadı vururken normal aşı ağrısı sonrasıda da kol ağrısı bu kadar