Arkadaslar 8 haftalık hamileyim ts3 ve ts4 normal degerlerde ama tsh 6.97 gösteriyor. Sebebi nedir ? Bilen bir saglıkcı vardır belki . İnternetten baktım bebekte zeka geriliği felan oluscagını söylüyor. Başka yere bakıyorum bhcg hormonu yüzünden yükseldiğini söylüyor anlamadım gitti