Ttlier19 Merhaba kızlar :) Sakaryada ki özel hastanelerin doğum ücretlerini bilen var mı ben sadece medari biliyorum normal 3500 sezeryan 3300 muş diğerleri hakkında bilgisi olan var mı ? Hala devlet mi özel mi karar veremiyorum doğum için 32+6 dayız
Ttlier19 Anne54 bu eski fiyat mi acaba çünkü yenilerde dogum ucretleride muayne ucretleride fazlasıyla artti . SIZ nerde düşünüyorsunuz doğumunuzu
Anne54 Ttlier19 Ada tıpta doğum yapıcam doktorundan memnunum yılbaşından önce 150 tl muayene ücreti veriyordum yılbaşından sonrada 150 verdim zam olır genelde ama daha söylenmedi ocak ayında gittim doğum ücretleride yılbaşından sonraki fiyat geçen ay tanıdığım doğum yaptı ordan biliyorum tam emin değilim ama fiyatlar hemen hemen bu şekilde orda
iremkalayci Bugün öğrendim ki Adatıpta normal 4000 sezeryan 3500 olmuş. Uzman doktorların muayene ücretleri de 165 TL olmuş kızlar