Yarenim7 ilk gebeliğimde ödemim çoktu bende hiç elbise giyememiştim içim de kalmıştı seni çok iyi anlıyorum o yüzden lcw de hamile pantolonu var onlardan alıyordum bacaklarımın arası sürttüğü için çabuk yırtılıyordu üzülme doğumdan sonra ödemi atınca bacaklar inceliyor benim ayak bileklerim bile çatlamıştı inşallah sende olmaz kaç haftalıksın şimdi zaten yakında bitecek geçici bir durum