Umarım hala yüksek tansiyonunuz yoktur, 7haftalık ikizlerim var ve gebelikten öncede kronik hipertansiyon hastasıyım ilk bulundugunda 22 lerdeydi tansiyonum şükür zamanla düştü ancak şuan gebelik için gene yüksek 14/10 seviyelerinde seyrediyor. Tansiyon olmaması için yediklerine dikkat edin özellikle tuz tüketimine yemeklere ilave tuz koymayın soda tüketirken sodyum oranı düşük tercih edin limonlu su sürekli içildiğinde biraz düşürmede etkiliyor ama onun dışında maalesef tansiyon için yapılanilcek tek şey hamilelikte alfamet kullanmak tansiyon ilacı eğer ki alfamet tansiyonu düşürüyorsa ilave ilaç verilmez. Düşürmüyorsa doktorlar ona göre ilave ilaç veya hastanede takip ediyorlar dilerim kimse gebelikte bu sorunla karşılaşmaz 🙏🏻🙏🏻