HaticeKutlu Bunları duyduğuma sevindim :) Ben henüz bir kez muaneye oldum sabri beye zaten beslenmeden fazla bahsetmedi bende iştahsızlık var çok kokulara hassasiyet pek yiyemiyorum filan dedim zorla yiyorum açıkçası... O da sağ olsun rahatlattı beni zaten şu anda çok küçük beslenmenin çok önemi yok o senden alır dedi. 9.hafta bitecek artık ama bulantı iştahsızlık halsizlik bakalım ne zaman bitecek.. ikili test varmış bakalım temmuzun 2. haftası gidecez inşallah bir sıkıntı olmaz..