Bana da Herkes gibi sonunda doğum hikayemi yazmak nasip oldu :)
39+1 günken öğlen saatlerinde adet sancısına benzer sancım geldi bel ağrım olmaya başladı ne olur ne olmaz diye hastahaneye gittim açıklık olmadığını, tansiyonumun düştüğünü söyleyip serum verip gönderdiler. Aynı gece 02:30 da nişanım geldi ilk önce muayene olduğum için gelmiş olabilir diye düşündüm ama kanama ve akıntım devam etti sabaha kadar bekledim saat 8 da tekrar hastahaneye gittim bu sefer 3 cm açıklık olduğu nst de sancım çıktığı söylendi bulunduğum il de özel hastane olmadığı için doğumu yakın bir şehrin özel hastanesinde planlıyordum burdaki doktor istersem sezaryene alabileceğini söyledi halbuki açıklık var ve sancım güzel ilerliyorken 🤨 kabul etmedim kendi doktoruma gideceğimi söyleyerek eve geldim duş aldım herşeyim hazırdı 5 yaşındaki oğluma sarıldım kardeşiyle geri geleceğimi söyledim biraz korkuyla gittim çünkü bu sefer arkamda evladım vardı 🥺 saat 12 de Hastanedeydik doktorum baktı 4 cm açıklık olduğunu söyledi evim uzakta olduğu için yetişemezsin diye göndermedi biraz sancıyla destekleyelim dedi saat 1 çeyrekte suni sancı aldım 1 buçukta suyum geldi sancıyı kestiler ara ara gelen sancıları nefes egzersizi, yürüyüş ve pilatesle karşıladım burda önemli olan yanınızda bulunan Ebe ve hemşirelerin desteği kesinlikle onlar sayesinde çok güzel karşıladım sancılarımı saat 4 e 10 kala doğumhaneye geçtim açıklığım tam olmuştu ve yarım saat sonra oğluma kavuştum ❣️ O inanılmaz rahatlama hissi ve onun kokusu öyle güzel gelmişti ki çektiğim bütün sancılar herkesin dediği gibi bir anda yok oldu gitti oğlum şimdi 2 günlük kucağımda uyuyor rabbime çok şükür ben kavuştum bebeğime darısı bekleyen tüm annelere olsun inşallah 🥰🥰🥰🥰