dilek1 Merhaba kızlar 🤗 bugün 36. haftalık olduk çok şükür benim merak ettiğim birşey var bu haftadan itibaren bazı testler beya tahliller yapılıyor mu ?
dilek1 Aydaozk sanmıyorum ama bende çok isterdim 😄 kızımı kaç hafta oldu göremedim aşağda olduğu için yüzünü çok merak ediyorum 🤗😍
Fatzek Aydaozk yok canım ekrana sığmıyor diye yapmıyorlar. Bende çok istedim renkli ultrason için geç kalmışım🙈🙈
Aydaozk dilek1 bende merak ediyorum en son 21. Haftada gördüm 36+1 olduk bugün Google yazıp bakıyorum 36 haftalık bebek görüntüsü diye 🤭🙈
Aydaozk Fatzek yaaaa 🙈🙈 tüh geç kaldık demek doğunca görecez yani ama insan merak ediyor nasıl oldu ağzı burnu nasıl kime benziyor 🤗😃🤭