Enise_m Hanımlar ben Meryem Ana otu almayı düşünüyorum ama alıp anneme vericem doguma gidince o uzak benden gelemez. Doguma gidince ona desem suya at süreler oku üfle o şekil de oluyor mu illa hastanede mi yapılmalı yada?
Hafise Enise_m bende hac tan gelmiş buldum teyzemin komşusu var ondan almış ben dedim bana da suya ısla tamam dedi duasını fakan o yapacak eger normal olursa . Bu arada ben gelim alim dedim ama uzak biraz ben yaparım dedi bende tamam dedim
zhrergul Enise_m canım ben 3 aylık yeni doğum yapmış anneyim doğumumu tek kolaylaştıram şey önce rabbm sonra meryem ana otudur uzak yakım fark etmez kuznim yaptı bana ama yakında olsa daha iyi hem annem yanımda yaptı hem kuzenm annem yaptıgı otu okudu suyunuda ben sancıları cekerken annem sürekli o otun suyunu içirdi ve doğumum ilk doğum olmasına rağmen 5 saatte soğum yaptı. 4 saatte 6 cm acıldı diğer 4 saattede 4 cm acıldı ve tam açıklıkla doğum yaptım cok şükür hiç korkma ama yakınındaki biri yapsa suyu içerdin
Kaderimm Enise_m yani orasını rabbim bilir tabi cnm ama bende denicem baya arastirdim etki ediyor diyolar hep Rabbim bı avazda kurtulmayı nasip etsin hepimize🤲
YaseminBatrk Önemli olan niyet , bende kızımda hastanede yapmadım teyzemin komşusundaydı annemler almış okumuş üflemişler Allah razı olsun . İnanmak önemli ben çok inandım Allah’ıma hamd olsun çok güzel oldu .